Wiedźmin
Wiedźmińskie znaki
Poziom Doświadczenie Kość Wytrzymałości Rzut obronny 1 2 3
1. 0 1+1 14 1 - -
2. 5,000 2 13 2 1 -
3. 10,000 3 12 2 2 1
4. 20,000 4 11 2 2 2
5. 40,000 5 10 2 2 2
6. 80,000 6 9 2 2 2
7. 160,000 7 8 2 2 2
8. 320,000 8 7 2 2 2
9. 640,000 9 6 2 2 2
10. 1,280,000 10 5 2 2 2
Biegłość w Broni i pancerzu: Wiedźmin biegle posługuje się wszystkimi rodzajami broni i pancerzy.
Wiedźmiński medalion: Wiedźmiński medalion jest jedynym źródłem magicznych mocy wiedźmina, w wypadku jego utraty traci on dostęp do czarów.
Maszyna do zabijania: działa analogicznie do zdolności wojownika
Zabójca Potworów: Wiedźmin otrzymuje premię +1 do testów ataku lub obrażeń przeciwko niehumanoidalnym potworom.
Rzut obronny: Wiedźmin otrzymuje premię +1 do rzutów przeciwko czarom i truciznom.
Widzenie w ciemności: Wiedźmin widzi w ciemnościach na odległość 18m.
Odmieniec: Wiedźmin otrzymuje karę -1 do testów lojalności najemników. Poza tym ludzie odnoszą się do niego z niechęcią.
Znaki 1-ego poziomu:
Znak Aard
Zasięg: 12m
Czas trwania: natychmiastowy
Wiedźmin tworzy falę energii zdolną do powalenia przeciwnika lub odbicia niemagicznego pocisku.
Znak Heliotropu
Zasięg: osobisty
Czas trwania: natychmiastowy
Wiedźmin tworzy przed sobą tarczę odbijającą magiczne ataki.
Znaki 2-ego poziomu:
Znak Aksji
Zasięg: 18m
Czas trwania: 1 minuta
Wiedźmin przymusza do swojej woli 3k6 istot o 3Kw lub mniejszym.
Znak Igni
Zasięg: dotykowy
Czas trwania: natychmiastowy
Wiedźmin potrafi rozniecić ogień, coś przylutować lub zadać k6-3 obrażeń(minimalnie 1 obrażenie).
Znaki 3-ego poziomu:
Znak Quen
Zasięg: Osobisty
Wiedźmin tworzy przed sobą niewidzialną tarczę chroniącą go przed mniejszymi istotami oraz pociskami magicznymi jak i niemagicznymi.
Znak Yrden
Zasięg: 3m wokoło znaku
Czas trwania: do poruszenia przedmiotu na którym został wyrysowany znak lub znak zostanie przełamany
Wiedźmin rysuje na przedmiocie znak wokoło którego wytwarza się nieprzekraczalna bariera.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz