piątek, 15 kwietnia 2011

Powrót

Powoli wracam do blogowego życia, ostatnimi czasy dużo działo się na moim wydziale i musiałem trochę poświęcić się rzeczom niezbędnym. Wracam do grania i postowania. W najbliższym czasie poprowadzę dla znajomych ze studiów sandboksa w świecie dragon age'a, niestety jakoś nie jestem fanem tego uniwersum, no ale poprosili mnie to im poprowadzę. Z rzeczy które mnie interesują to zbieram się do dalszego rozwijania swojego klanarchiowego sandboksa.

Oto dwie muzyczne inspiracje do klanarchiowego sandboksa:





P.S.

Co do wywiadu z graczem autora Tekumel- najprawdopodobniej mam zły mail, będę szukał innego i może wtedy otrzymam odpowiedź.

P.S P.S

Z kolei co do postów o Tekumel- kilka już mam, ale muszę je jeszcze wygładzić językowo i pokolei będę wrzucał jeden na tydzień.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz