sobota, 25 września 2010

Śniący: czary 1-ego i 2-ego poziomu

Poziom 1-wszy:

Wejrzenie w Pomrok

Ścieżka: Demiurga Koszmarów

Zasięg: osobisty

Czas trwania: 1 godzina

Działanie: Śniący spogląda w Pomrok, nie może go zmieniać, ani być w nim zraniony.

Urojone przesłanie

Ścieżka: Klucznika Wymarłych Światów

Zasięg: specjalny

Czas trwania: brak

Działanie: Śniący może wysłać wiadomość na odległość poziom śniącego x 10km do postaci, której zna prawdziwe imię.

Księżycowy dryf

Ścieżka: Księżycowego Wędrowca

Zasięg: osobisty

Czas trwania: 1godzina/poziom

Działanie: Śniący odrywa swojego ducha i przekracza bramy Pomroku.

Złakniony dybuk

Ścieżka: Paktów

Zasięg: osobisty

Czas trwania: 1 godzina

Działanie: Śniący przywołuje ducha do swojego oręża. Oręż ten staje siębronią magiczną +1. Jeśli ta broń nie zasmakuje krwii przeciwnika, odbierze ona część mocy witalnej bohatera(1k6-1).

Całun Dręczyciela

Ścieżka: Szalonego Wyjca

Zasięg: 18m

Czas trwania: 30 minut

Działanie: Postać śniącego staje się przerażająca dla przeciników.

Poziom 2-gi:

Wyssanie breistej ambrozji

Ścieżka: Demiurga Koszmarów

Zasięg: osobisty

Czas trwania: 30 minut/poziom

Działanie: Działa tylko w Pomroku, regeneruje 1k6-2 PW oraz daje +1 do rzutu obronnego.

Stygmat towarzysza

Ścieżka: Klucznika Wymarłych Światów

Zasięg: osobisty

Czas trwania: 30 minut/poziom

Działanie: Śniący potrafi przywołać towarzysza do Pomroku czyniąc ofiarę ze swojej krwi(1k6-2).

Znak sanktuarium

Ścieżka: Księżycowego Wędrowca

Zasięg: 6m

Czas trwania: 30 minut/poziom

Działanie: Śniący tworzy krąg chroniący go przed zakłusami duchów i demonów.

Przewodnik przez Pomrok

Ścieżka: Paktów

Zasięg: osobisty

Czas trwania: 1 godzina/poziom

Działanie: Śniący przywołuje przewodnika, który wyrywa jego ducha i zaprowadza we wskazane miejsce w Pomroku.

Skowyt udręczonych mar

Ścieżka: Szalonego Wyjca

Zasięg: 18m

Czas trwania:30 min

Działanie: Śniący doprowadza do szaleństwa 1 osobę na poziom.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz