Poziom 1-wszy:
Wejrzenie w Pomrok
Ścieżka: Demiurga Koszmarów
Zasięg: osobisty
Czas trwania: 1 godzina
Działanie: Śniący spogląda w Pomrok, nie może go zmieniać, ani być w nim zraniony.
Urojone przesłanie
Ścieżka: Klucznika Wymarłych Światów
Zasięg: specjalny
Czas trwania: brak
Działanie: Śniący może wysłać wiadomość na odległość poziom śniącego x 10km do postaci, której zna prawdziwe imię.
Księżycowy dryf
Ścieżka: Księżycowego Wędrowca
Zasięg: osobisty
Czas trwania: 1godzina/poziom
Działanie: Śniący odrywa swojego ducha i przekracza bramy Pomroku.
Złakniony dybuk
Ścieżka: Paktów
Zasięg: osobisty
Czas trwania: 1 godzina
Działanie: Śniący przywołuje ducha do swojego oręża. Oręż ten staje siębronią magiczną +1. Jeśli ta broń nie zasmakuje krwii przeciwnika, odbierze ona część mocy witalnej bohatera(1k6-1).
Całun Dręczyciela
Ścieżka: Szalonego Wyjca
Zasięg: 18m
Czas trwania: 30 minut
Działanie: Postać śniącego staje się przerażająca dla przeciników.
Poziom 2-gi:
Wyssanie breistej ambrozji
Ścieżka: Demiurga Koszmarów
Zasięg: osobisty
Czas trwania: 30 minut/poziom
Działanie: Działa tylko w Pomroku, regeneruje 1k6-2 PW oraz daje +1 do rzutu obronnego.
Stygmat towarzysza
Ścieżka: Klucznika Wymarłych Światów
Zasięg: osobisty
Czas trwania: 30 minut/poziom
Działanie: Śniący potrafi przywołać towarzysza do Pomroku czyniąc ofiarę ze swojej krwi(1k6-2).
Znak sanktuarium
Ścieżka: Księżycowego Wędrowca
Zasięg: 6m
Czas trwania: 30 minut/poziom
Działanie: Śniący tworzy krąg chroniący go przed zakłusami duchów i demonów.
Przewodnik przez Pomrok
Ścieżka: Paktów
Zasięg: osobisty
Czas trwania: 1 godzina/poziom
Działanie: Śniący przywołuje przewodnika, który wyrywa jego ducha i zaprowadza we wskazane miejsce w Pomroku.
Skowyt udręczonych mar
Ścieżka: Szalonego Wyjca
Zasięg: 18m
Czas trwania:30 min
Działanie: Śniący doprowadza do szaleństwa 1 osobę na poziom.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz