niedziela, 23 stycznia 2011

Mój system?

Jest taki etap w przerabianiu systemów, gdy gra nie przypomina tego czym kiedyś była. W moim wypadku właśnie to nastąpiło. Czas chyba odłożyć swoje sfatygowane podręczniki do Dungeons & Dragons 3.5 i spisać własny system tylko luźno bazujący na grze-matce.

Jak mógłbym najkrócej opisać swoją mechanikę? Chyba najodpowiedniej byłoby jako "okrojoną d20 ze staroszkolnymi aspiracjami". W sumie nawet trudno nazwać to systemem autorskim, bo sam go nie wymyśliłem, bliżej temu do autorskiego kolażu. 

Tworząc moją hybrydę bazowałem na:

- Call of Cthulhu 6 ed.

- Dungeons & Dragons 3.5 ed

- Mongoose Runequest II

- 3LBB

- Swords & Wizardry: Whitebox

- d20 Modern

Czy planuję go w jakikolwiek sposób wydać? Hm, w sumie nie wiem czy byłby ktoś nim zainteresowany(EDIT: połączyłem wsyzstkie pliki i w sumie tekst jest gotowy, wymaga tylko wygładzenia).

Poza tym mam na głowie jeszcze kilka innych projektów(m.in. Dziwne Pola, spisanie sandboxa klanarchiowego, sandbox science-fantasy) i conajmniej 2 recenzje(Supplement V: Carcosa i opis Tekumel-patrz pasek po prawej) do spisania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz