sobota, 15 stycznia 2011

Zasady domowe

Obecnie przygotowuje nowe tabele spotkań i plotek do najbliższej sandboxowej sesji. Gracze poprosili mnie by prowadzić na bardziej nowoszkolnej mechanice. Nadal jednak nie chcieli oryginalnej mechaniki Klanarchii, więc zdecydowałem się na okrojoną d20, aby zaoszczędzić sobie czasu na konwersji już przygotowanych materiałów. 

Zasady domowe:

- 3k6 zamiast 4k6 podczas losowania atrybutów

- obrona jak w d20 Modern zamiast klasy pancerza

- pancerz redukuje obrażenia zamiast bonusu do obrony

- klasy: żerca, siepacz, szabrownik, śniący, technomanta, wiedźmiarz, rzecznik rodu, przepatrywacz, klanyta

- jednominutowa runda(tylko ruch i zwykły atak, reszta w opisie)

Po sesji wrzuce raport z nadchodzącej sesji. Narazie to wszystko. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz