sobota, 12 marca 2011

Nieśmiertelny serial animowany

Okey jak już wcześniej wspominałem dzisiaj zajmę się kolejną klanarchiową inspiracją - Ńieśmiertelnym.

Jest to dość stara kreskówka, pamiętam ją z dzieciństwa no i ostatnio jakoś skojarzyła mi się z Klanarchią. Akcja serialu dzieje się kilkaset lat po światowej katastrofie. Nad światem panuje jeden zły nieśmiertelny rządzący wielkim imperium(powiedzmy tacy ebionici) no i jedynymi którzy mogą uchronić świat przed zagładą są dobrzy nieśmiertelni, którzy zaprzestali walk między sobą. Na czele ich jest potomek filmowego McLoeda. W sumie więcej fabuły nie będę ujawniał, serial może i dziecinny, ale pełen inspiracji do Klanarchii. Dostępne są dwa sezony serialu.


O zauważyłem, że jest to mój setny post- jak ten czas leci;p.

Narazie.

1 komentarz:

  1. Dzięki za przypomnienie tej bajki. Oglądałem ją w młodości z zainteresowaniem, nigdy nie udało mi się obejrzeć całości. Może w dzisiejszych czasach to będzie możliwe :)

    OdpowiedzUsuń