sobota, 19 lutego 2011

Sandbox w 3 godziny


Dzisiaj w południe rozmawiałem z koleżanką ze studiów i poprosiła mnie o sesję przez gadu-gadu. Jako, że mam strasznego hype'a na sandboksy toteż, wprowadziłem ją w temat i własnie tworze wyspę na której będzie toczyć się dzisiejsza przygoda. A oto mapa:
Postanowiłem stworzyć coś odjechanego. Gra ma być w konwencji weird science-fantasy. Głównie inspirowałem się materiałami z blogów the Weirdlands of Xhuul oraz the Yaqqothl Grimoire oraz odrobinął Gwiezdnych Wojen(szczególnie planetą Wayland) i światem Tekumel(a tutaj rasą Ahoggya). Mapa jak widać już jest na ukończeniu. Przy jej tworzeniu korzystałem z Hexgraphera oraz GIMPA 2.0. Jeszce pozostały mi do zrobienia tabele plotek i spotkań. Jak je skończe to też wrzuce tutaj, możę komuś się przyda. Narazie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz